2 aylık erkek bebeğim var. İdrar yolu enfeksiyonu oldu. Antibiyotik şurup verdik. Geçti. 2 aylık kontrolünde yeniden görüldü idrar kültüründe tekrardan şuruba başladık 10 gün kullandık. Bu sorunu yaşayan anneler yazabilir mi? Doktorum bize idrar yolu enfeksiyonu anne babaları yoran bir hastalık sürekli gidip gelip bakacağız, olmadı erken sünnet yapabiliriz dedi.