Kuzeybusra Merhaba, benim çok az yükselme olmuştu ilacı doğuma kadar kullandım doğumdan sonra doktor bırakmamı ama 40 gün sonra tekrar bakılacağını söylemişti. Ben şehir değişikliği yaptığım ve virüsten dolayı tekrar gidemediğim için baktıramadım. İmkanlar dahilinde tekrar baktırma şansınız varsa baktırın. Sağlıklı günler.💐