Sengulbayrak TYE buzluga koydgunuz süt 3 ay saklanabilceğinden tarih atılır. Yakın tarihli ise sütleriniz tabiki önemi yok
TYE Sengulbayrak hayır yanluş anladımız poşetin ambalajı üzerindeki tarıh gecmiş süt koyulmamış hali😂
Sengulbayrak TYE adgahahah baya yanlş anlamışım. Yok diye biliyorum ambalajların tarihi ama bak soru işareti bıraktn bende
TYE Sengulbayrak ya biz markete satıyoruz wee çok fazla var ama tarıhı gecmıs bende kendim mi kullansam desim ama işte acba bi sakıncası olur mu. Mantık olarak poşet nolcak diye düşünüyorum ama bilemedim