Mrb herkese kızım 21 aylık ve yeni et-süt-yumurta alerji tehşisi koyuldu. 11aylıkken de yaptırdığımız halde çıkmamıştı. Sürekli kusma ve kilo azlığı belirtimiz vardı. Sadece bunlara bakıldı. Raporlu mama yazıldı süt de içmediğinden muhallebi yapıp içine katarak veriyorum mamayı. Sorum şu ben muhallebiyi bazen bebek irmiği bazen pirinç unu ile yapıyorum. Her mama verdikten sonra ağız kenarında nokta nokta kızarıklar oluyo. Buğday alerjisinden şüpheleniyorum. Kessem başka neyle yapacağm muhallebiyi bilmiyorum. Yemeklerine pirinç koysam da yedikten sonra aynı kızarıklık oluyo az da olsa. Doktora randevu aldık kasımın 15ine daha çok var gidene kadar napcam bilmiyorum bunu yaşayan var mı sizler neler verdiniz? Lütfen sadece kendi yorumunuzla yönlendirmeyin bunu yaşayıp doktor tavsiyesi almış birileri varsa yorumlarınızı bekliyorum çok çaresizim zaten dünya kadar yasaklı yiyeceğimiz var