Venuskonunannesi 2 ay 13 günlük oğluma yaklaşık 20 gündür kullanıyorum.kolik teşhisi ile doktor bu Damla’yı verdi.ama çok çok bir faydasını gördüğümü söyleyemicem.ağlamalarında bir azalma Yok.gün oluyor hiç gaz çıkardığını duymuyorum.bazen güzel çıkarıyor.anlamadım yani işe yaradı mı yaramadı mı.günde 4 kere 10ar damla veriyorum