ebrarin_annesi Kızlar 1 yaş 3 aylık kızım haliyle artık yürüyor ayaklarinin rahat edecegi ve rahata yürüyrbilecegi ayakkabı arayışındayız varmı önerileriniz 😌
vilnius ebrarin_annesi nuhbeybi instagramdan bakın. Bana da kuzenim tavsiye etti geçen hafta sipariş verdik geldi ayakkabılar çok beğendik ve gerçek deri ortopedik
ebrarin_annesi Ega ne yazikki guzel bisi bulamadim benm kizimin ayaklari tontis etli 🤣 hemencecik küçülüyolar ayagina
ebrarin_annesi mirayybebek dun esime aldik orda adidaslara baktm 250ydi acikcasi ayaklari cabuk buyudugu icin o kadar bi ayakkabiya verilirmi bilemedim 🤷♀️