46 günlük bebeğim var 1 gündür sürekli ağlıyor uykuya dalamıyordu gaz çıkarıyordu kakasını yapıyodu ama huysuzdu asla durmuyodu. Kolik değil bu arada. Eşimi annesi aradı benim duyduğumdan habersiz o çocuğa mama ver onun sütü yetmiyo yaramıyo o çocupa falan dedi. O kadar üzüldüm ki kilo alımı gayet güzeldi çişini yapıdu sarlığı vardı emzirerek atlattık çok şükür. Sobra araştırmaya başladım doktoruma yazdım kolik sancıların pik noktasıbdasınız dedi. Mama verdim belki gerçekten öyledir diye mamadan sonra çocuk uyudu falsn. Slikon göğüs ucu kullanıyorum acaba sütü içemiyo mu ondan çocuk nasıl bırakırım slikon göğüs ucunu o olmadan tutmuyo çoxuk memeyiz :(