Mama verebilirsiniz ne olacak. İlk kızımda emziremedim erken doğdu çok üzüldüm ağladım .. herkes üstüme geldi. Halbuki biz 6 kardeş mamayla büyümüsuz. Kızımın gelişimi çok şükür emenlerden daha iyi. Anne sütü tabi daha faydalıdır ama kızım hastalanmadi doğru düzgün. Şimdi oğlumu emziriyorum ama emmeseydi de takmazdim. Bebekler hemen büyüyor güzel şeyler düşünün