Vera1810 Merhaba arkadaşlar kızıma dogum günü elbisesi alcam bu ürünü daha önce alan oldu mu renklerinden korkuyorum farklı gelir diye [url=https://hizliresim.com/aGhtdz][img]https://i.hizliresim.com/aGhtdz.jpg[/img][/url]
Rengin Vera1810 gitto gidiyor biraz degisik bir yer.el eger yorum falan yoksa dikkatli olun derim sacma sapan bisey gelebilir.
Vera1810 Rengin merhaba yorumunuz için çok teşekkür ederim. Evet hıc yorum yok sadece renkler den korkuyorum karma karısık gelir dıye
Rengin Vera1810 rica ederim. Yani bazen iyi satıcıya denk geliyorsunuz sorun olmuyor ama bazen de tamamen hayal kırıklığı.