ilkgozagrimmmm canım benim kızımda 1 aylık bile değildi acillik olduk gazı çok fazlaydı röntken çekildi kaka yapamıyordu bizde ne denediysek fayda etmedi en son relactaz aldık tavsiye üzerine çok şükür hemen toparladık şuan 6 aylıgız ve 1 aydır kullanmıyorum bile ilaç ama şunuda söylemem gerekiyor her bebek farklı bana öbürleri yaramadı bu yaradı ama başkalarınada benim kullandığım yaramadı bebekten bebege fark var sen deneyip kullanıp göreceksin hemen birkaçgün deneyip bırakma 1 hafta en az dene derim gözlemle ona göre devam et canım