Tospikto Shlaa lansinoh elektiriklk kullaniyorim canim yaklasim 7 aydir. Kizim hic emmedi icin halen sagiyorum. Cok memnunum.
Emine_1245 Lansinoh eletrikli göğüs pompasını öneririm. 350 almıştı galiba eşim. Güzel iş görüyor ama tavsiye ederim
Verali00 Merhaba canım ben ebebek markası baby plus elektrikli göğüs pompası kullandım çok memnun kaldım masajla sağım yapıypr sütümü de arttırmıştı
Ozlm_htc Ben trendyoldan diamond mama nın çiftlisi aldım canım cok memnunum hem emme hem sagım modu var ve fiyatı da cok uygundu. Çiftlisi 280 civarıydı.