Morcivert061 Kızlar kullanan varmı. Gündüzleri bi şekilde oyalayıp emziremiyorum, ama geceleri resmen cıplık atıyor emmek için. Sabır tası kullanıp emzirmeye kesen varmı
Zeynep_alya24 Morcivert061 benm yengem kullandı öyle bıraktı yegenim annemin sütü bozulmus dedi bıraktı
NehirimIkram Morcivert061 ben doktor tavsiyesi ile şeffaf acı oje sürmüştüm renkli şeyler sürüldüğünde çocukta travmatik durumlara sebep olabiliyormuş öyle demişti
Morcivert061 Zeynep_alya24 14 aylık daha desemde anlamıyor o yuzden alsammı die düşündüm. Bi alıp deniyim bari