cydcvk Her sabah bezi dolu dolu çiş alırdım margarin boyutunda. 3 gündür azcık yapıyo. Gün içinde de az yapıyo. Durup dururken niye azalır bilgisi olan var mı
minikkoglumm cydcvk benm oğlunda 1hafta snra 5aylık olack ama 10gündür faln bizmde bez sayımız azaldı bnde doymamasından şüpheliyim cnkü geceleri de daha sık uyanmaya basladı:( kilo kaybı yok ama bilmiyorum haftaya doktor kontrolümüz var bakalım,
Azizeguney cydcvk bazen açlıklarını anlayamazlar çok normaldir benimde kızım mesela 1 yaşında bazen doyduğunu ve aç olduğunu anlayamıyor bende belirli saatler koydum kendime hep o saatlerde yediriyorum
Kbrmra Yani umarım değildir ama benim kızımda öyleydi gece uyku kalitesi de düşmüştü. Çişi yok denecek kadar azdı bezi hep kuruydu sonra enfeksiyon olduğunu öğrendik