iremnurkilic Kızım 2 ay 5 günlük ve aşırı ıkınıyo gaz ilacı kullanıyoruz sab simplex ve biogia sadece biraz hafifletti sabahları ıkınmayla uyanıyo her sabah aynı emerken bile öyle bitsin artık🤦♀️🤦♀️🤦♀️
hilaliii iremnurkilic yaklaşık 1 ayınız daha var gibi gözüküyor 😒 bizim 3.aya doğru tamamen bitmişti. O kadar çok ıkınırdı ki erkek olduğu için testislerinde birinde şişme yani su toplaması dedikleri şey meydana geldi bende sizinle aynı damlaları kullandım bu arada ama şimdi hepsi geçti Allaha şükür biraz daha sabır.
Seherrumeysa94 iremnurkilic tamemen 4. Ayda bitiyor ama şöyle bişey poposunda çatlakta olabilir tuvaletini yapmakta zorlanıyor mu?
tosbikannesiii iremnurkilic günde ne kadar veyiyosunz bebeğim 3,5 aylık yine başladı ne kadar veriyordum unuttum yeniden vereyim bizim hafiflemşsti hatta çok sevinmiştim Bir kaç gündür yine başladı hele geceleri gazdan uyuyamıyor
hilaliii iremnurkilic İlla ki bitecek ama ondan sonra başka bir sıkıntı başlayacak sonra başka bir sıkıntı Annelik böyle yorucu ama güzel 😊 mesela bizde şuan diş bekliyoruz azcık huysuzuz
Mavidilek 58 günlüğüz. Sabah ıkınmalarına uyanıyoruz tıpkı alarm gibi. Sakinleşmedi zaman alıyor, zinco kullanıyoruz ama belli ki pek faydası yok. Büyümeyi bekliyoruz 😻🤷♀️
iremnurkilic tosbikannesiii sabah öğle akşam 10’ar damla veriyorum sab simplex’den. Biogia’dan sabah 4 damla veriyorum
aysunakin iremnurkilic 3 ay 23 günlüğüz hala ıkınma var aMa ilk zamanlarki gibi yoğun değil daha kontrollü yapıyor 😁 doktorum da bana 3 ay da gaz ıkınma biter dedi ama maalesef bitmedi hala çok gazlı ama en azından kendisi daha rahat çıkarıyor. Biogaia çok iyi geldi bize probiyotik desteğini hergün aynı saatte aksatmadan vermenizi öneririm. Sab simplex karın ağrısı yaptı bırakmıştım. Aguline ve relaktaz kullandım dönem dönem ikisi dr iyi geliyordu şuan sadece biogaia devam ediyorum