Merhaba sevgili anneler sizlere danışmak istediğim bir şey var. Bebeğim 6 aylık. Doktorumuz 6. Aydan itibaren balık yağı kullanabileceğimizi önerdi ve beyin gelişimi için çok önemli olduğundan bahsetti. 9. aydan itibaren de kesin başlatıyorum dedi. Piyasada içeriği temiz balık yağı bulmak zor olduğundan sizlere de danışmak istedim. Sizler marka olarak hangisini tercih ettiniz ve kaç ay itibariyle başladınız kullanmaya?