Kaanveannesi [bilinmeyen] benim oğlum da öyle çoğu zaman gece 3-4 de kalkıyor daha uyumuyor sürekli mızmız valla aralıksız uyuduğum zamanı unuttum
Deletedmom47 [bilinmeyen] Ooo ben dogdugunda ilk günler uyandırmayaa çalıştım uyanmadı yaniii yanlış bi hareketti belki ama 5 saat uyuyordu 6 gün sarılık oldu bi hafta sürdü sürmedi geçti .Kg alımı baya iyi mesela şuan 50 günlüğüz ilk ay 1700 kg aldı şimdi 900 gram almış 20 günde 3 kg doğmuştuk .Geceleri huzursuz olmadığı zaman iki kere kalkar son 10 günde huzursuz olmadığı zaman 1 genelde bazen 2 oluyor deliksiz uyku vakti çoğaldı .Gün içerisinde uyanıklık süresi arttı vs .Senin ki fazla bile yani tatlım 🐣
Deletedmom47 [bilinmeyen] Dediğin gibi gergin değişiyor bu sıralar 4-5 aya kadar öyle olucak sanırım 🙈
defnesmoms Bereninannesi sizde bizdensiniz 44 günlüğüz imrenerek okuyorum uzun uyuyan bebekleri bigün bizde uyucaz diyorum yani inşallah 😀
Bereninannesi defnesmoms ınsallah bol uykulu donemlerımız olur dınlenınce sutte oluyor en azndan bebıslerımız ıcın uyumak şart
Guldendikmen Mehmet benim 1 ay 5 günlük gündüz doğru düzgün uyumuyor uyut yatağına koyuyorum 5 dk sonra gözler açılıyor emerek uyuyor uyanıkkende yarım saat ağlamadan duruyor devamlı meme istiyor
Emell [bilinmeyen] benimde 2 ay 20 günlük bebeğim var ama hiç sizinkiler gibi değil ..1 saat aralıksız uyuduğu bile çok azdır . Gazı da olmadığı halde bizde ne gece nede gündüz hiç uyku yok hep bir mızmızlık ağlama nasıl yapıyorsunuz banada anlatırmısınız? 😞😞