Cok moralim bozuk :( resmen sol gogsumden daha az sut cikiyor. Bana mi iyle geliyor diye sagiyorum, gercekten daha az. Sol 30 cc sag 60 cc geliyor :( emziriyorum da esit sekilde ama bu sekilde olan var mi? Nasil artar? Giderek azalir diye cok korkuyorum. Bilenler fikri olanlar yardim…