Princesmother Biz de sahilde yürüyüş yaptık. Oğlumu ilk kez hastane dışında dışarı çıkarttık. Daha 1 aylığız. Samsun’da hava güzeldi. Gezdik, temiz hava aldık. Biraz da alışveriş merkezini gezdik. Babasıyla oğlum anneye doğum günü hediyesi aldılar. Sonra oğluşum çok acıktı, ağladı. Arabada karnını doyurdum ve evimize döndük.