Sevdasahinn inşaAllah,bende öyle😔 emzirmek isteyen her annenin bol bol sütü olsun inşaAllah 🤲🏻 stres yapmamak gerek ama işte süt azalma durumunda insanın elinde olmuyo ki ,keşke stres yaptığımızda tam tersine daha çok süt olsa ,hormonlarımız bize yardımcı olsa bu kadın zaten stresli dur azcık daha fazla süt üreteyimde mutlu olsun diye 😌🤗