Prensannesi29 bir önceki postta doal keratin sütü önerilmişti ben biraz araştırdım almayı düşünüyorum bıttım sabunu kullanıyorum küçük küçük saçlar çıkmaya başladı ama dökülme durmadı o yüzden o keratin sütünü almayı düşündüm birde biotin hap alın dökülmeyi durduruyor ama düzenli kullanmak lazım ben düzenli kullansmıyorjm hiç bir ilacı