mysweetbaby Ecrinada aynısı.ayağını bile örtemiyorum.o yüzden hep çoraplı ve patikli pantolonlarla uyutuyorum gece
mysweetbaby Ecrinada hem ondan hem de hareket alanı daralıyor sanırım baya hareketli benimki bir de genetik olabilir ben de hep bi bacağım yorgandan dışarda uyurum :)