koalaveannesi Malum kış şartları bebeğimin burnu çok tıkanıyor, buhar mak almayı düşünüyorum kullanıp memnun kaldığınız bir marka var mı?
Deletedmom58 koalaveannesi wewell almıştım ben 1-2 kez kullandım.. Doktor zararlı olduğundan kaba su koyup peteklerin üzerine koy,mecbur kalmadıkça buhar makinesi kullanma demişti
koalaveannesi Deletedmom58 evet bazı doktorlar önermiyor ama kalorifere o aparattan koysak da odanın havası çok kuru oluyor bebeğim de burnunu ne kadar temizlesem de hırıltı sesi çıkararak uyuyor ne yapsam bilemedim
Deletedmom58 koalaveannesi doktorunuza danışarak alın yinede belki ne yapmanız gerektiği konusunda tavsiyede de bulunmuş olur☺️