10 aylık oğlumun ateşi çıktı max. 37.7 oldu calpol verdim düşer gibi olup tekrar çıkıyor. Huzursuzluk dışında başka bir belirti yok. Sabah hastaneye götüreceğim ama ateşli olunca direkt covid olarak mı algılıyorlar? Çocuk doktoruna götürsem olur mu? Bilgisi olan başına gelen var mıdır?