Anne06_ aklında bulunsun sakin bu aylarda hepsini verme iki kaşık üç kaşık . Hem de gazlı bebek demişsin daha çok çok olur ve akşamdan sonra verme verirsen öğlen ver çünkü akşama kadar gazını atacak. Mecbur onlarda alışacak benim gazı olmadı öyle ama uyanıp uyumamakta var her gece 3 saatten erken uyumaz kalkıyor 3 saat 4 saat 5 saat falan uyumuyor çok zor uyku girmiyor gözüne sanki . Geç yatırsamda böyle erkende