Denizinannesi52 Kızlar benim kızım 2 buçuk aylık ağlayarak gaz çıkarıyo o da şurupla yoksa daha beteriz neden böyle acaba ?
Mom0870 Denizinannesi52 sert çıkıyorsa zorlanıyordur çok normal doktora danışarak zeytinyağı sürebilirsiniz poposuna