İyi geceler hanımlar. Kızımı 23.00 gibi uyutmuştum. 23.45 te burnu tıkalı bir şekilde uyandı. Tam 3 saattir geri uyutmaya çalışıyorum. Az önce hapşırdı ve burnu aktı. Eyvah dedim benden grip bulaştı çocuğa. 3 gündür bayağı gribim. Şimdi sorum şu. Kızımın gribi daha fazla ilerlemeden yapabileceğim bir şey var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim🌸