Eymensmyra bnmki 2buçuk ay olcak yeni yeni geçmeye başladı. Bnde cok krem denedim.bi umut gümüş kapak aldım.aldığımda yara cok açılmıştı. Dedikleri gibi 3günde geçmedi.bir hafta sadece onu kullandım.sonra kremle fln iki aya yakındır kullanıyorum.en sonunda krem fln bıraktım her türlü acıyor zaten dedim sadece gümüş kapak kullanıyorum oda sürtmesin ucu diye.o açıdan iyi en azından tagriş olmuyor.iyileşmeye başladı biraz ama hala bi ince acısı var.ayvaçekirdeği jeli, lahana yaprağı, zeytinyağ, kantaron yağı, madecassol, hametan, fito, travazol, garmastan, lansinoh, teramicyn, bepanthol, kendi sütünü sürüp bekleticeksin fln bunlar bnm bildiklerim