Gullu2217 Arkadaşlar 9 aylık bebeğim var emmiyor mama ve ek gıda yiyor çok katı kaka yapıyor yaparken ağlıyo. Dr götürmem gerekirmi sizce günde 1 defa yapıyor ama cok katı cok az