Anne19 3 aylık bebeğüm var hırıltısı ve balgamı var bu durumda olanlar var mı ne yaptınız pki bilenler yaza bilir mi lütfen…..
0503 Anne19 bizde var doğdu doğalı kızım hırıltı lı ve balgamlı 7 aylığız bende kronik astım bronşiy var ondan çok korktum sağlık ocağı doktoru da kendi doktorumuz da ciğerleri dinledi baktı ciğerlerden gelmiyor her bebekde olabilir dedi ama ben yinede korkuyrm
Prensannesi29 Anne19 2 ay 5 günlük oğlum var bizde aynı sorunu yaşıyoruz. Perşembe günü doktora sorucam bakalım ne diyecek inşallah birşey yoktur
Htcsnc Anne19 bizdede çok vardı doktorumuz reflü yatağı kullanın dedi küçük olduklarından boğazda süt kalıyormuş o yapıyormuş. Biz sekiz aylığız kendi kendine geçti
withecru 3 ay 8 günlük kızım hırıltı hep vardı ciğerden değil dediler balgam da iki aylıkken usuttu ondan kaldı zaman zaman geçiyor azalıyor ama hırıltı hep vardı doktor reflu hiriltisina benziyor demişti