Elizzz aynen katılıyorum bizde prima kullanıyoruz sleepy reklamlara ve yorumlara aldanıp denedim denemez olaydım. Bezi 1 saat tutup açtım cildi sırılsıklam üstü yatağı ıslak. İkinciyi denedim yine aynı ve çocuk pişik oldu mahvoldu çözdüğüm. Paketi de çöpe attım. Tekrar primaya döndük.