Ceydasinem Elizzz küçük numara kullanmış olabilirmisiniz ben gündüzleri 3 numara gece 4 numara kullaniyorum dogum yaptigimdan beri 7 ayligiz 9 kiloyuz ve hic sorun yasamadim 🤷🏼♀️
Zuzu Elizzz gece dışında sürekli sleepy kullanıyoruz ve hiçbir sorun yaşamadık.Bana kalırsa bez numaranızı bi kontrol edin derim
DeryaOktayDeniz Bebegim 2 aylik doğduğundan beri sleepy kullaniyorum. Çok memnun kaldım. Hiç pişik olmadı.
tugcecaliskann Elizzz 6 aylık bebeğim doğduğundan beri sleepy kullanıyorum ve çok memnunum. Aksine prima da kullandım molfixte 1er kez hiç memnun kalmadım af edersiniz büyük tuvaletini hep çıkarttı. Sleepyden çok memnunum çok şaşırdım hatta bu yazıyı okuyunca
Papatyal Sleepy nin sadexe yeni doganindan memnun kaldim sonrası berbatti. Can bebe kullaniorum suan gayet memnunum
Sevil KeriminAnnesi 1 ay boyunca 3 numara kullandım nerdeyse her kakası sırtına cik ti 4 numaraya geçince olmadi
sevcan Elizzz bende yaşadım aynı sorunu ayrıca aşırı derecede pişik yaptı ki ben hıc tutmam bezını altnda değiştrrim. ınstgrmdan yazdm şikayet ettim ulaştılar bana ama laf olsun die işte.. molfix kullanıorum smdı cok memnunum.
Elizzz Zaten bir numara büyüğünü aldım.Ayrıca , hakka girdiğimi düşünmüyorum😊naçizane tavsiyem diye belirttim.Primaya da para veriyorum sleepy de bez sponsorum yok😅Tecrübemi paylaşmak istedim, isteyen denesin tabi ki🤷🏻♀️ Ben üstüme düşeni yaptım.Ayrıca, herkes kullandığı ürün konusunda iyi tecrübelerini paylaşması kadar kötü tecrübelerini de paylaşması doğal bir durum bence.Prima kullanıyorum diye primayı savunacak da değilim.Primanın da olumsuz tarafları vardır.Sleepy kullanmak isteyen aklı başında bir anne adayı buradaki tüm yorumları okur iyi kötü tartar isterse kullanır.Bir benim yorumumla kullanmayacak değil ya😶Ama nedense millet olarak kullandığımız bir ürün hakkında biri olumsuz bir şey söyleyince direkt koşulsuz savunmaya geçiyoruz.Çünkü en mükemmeli, en iyisi ,en kalitelisini ,en iyisini,en sağlıklısını ben bilir ben kullanırım bilinç altı var sanırım hepimizde.Ne güzel işte bir tartışma konusu açtım, sleepy kullanmak isteyen anneler için değerlendirme oldu.Bakın ben primayı savunmuyorum.İsteyen prima isteyen sleepy kullansın😇
Cutebaby Elizzz canım prima kullanıp sonra sleepy ya da farklı markaya geçenler hep aynı görüşteler Ama en başından beri sleepy kullananlar böyle diyebilirler ikisini de kullanıp aradaki farkı görüp öyle yazmak gerek ben prima hariç başka bez kullanmadım hiç o yüzden sleepy hakkında yorum yapamayacagım
busrasahinn Elizzz 3 ay 20 günlük oğlum doğduğundan beri sleepy kullanıyorum hiç böyle bir problem yaşamadım ben
Oslemm Elizzz size ölesi denk gelmiş bu güne kadar bende bi sıkıntı görmedim bence de genelleme yapmayın
Aysemir Elizzz 9 aylık bebeğim ilk günden beri kullanıyorum çok memnunum ama bazen oğlum rahat durmuyor bende güzel bağlayamadığım zamanlar sızdıryor
aysldsncli Elizzz aynen canım bizde de aynısı oldu maalesef biraz daha para verip iyisin alalım Ne yapalım molfix de güzel prima gibi deneyebilirsiniz en azından prima dan ucuz
gyns Elizzz 6.5 aydır kullanıyorum, evet taşma oldu ama öyle yatak batması vs hiç yaşamadım.. Yaşamda sadece zıbında kaldı üstüne bile çıkmadı. Acaba çok uzun süre mi kaldı yada çok çisini kakasını yaptığı zamana mı denk geldi🤔..
Karalahana Elizzz kesinlikle katılıyorum bebeğim doğmadan almıştım ilk kullandığım günden beri tüm kıyafetleri yatağına kadar kakası çişi çıkmıştı fazlasıyla sızdırıyor. Prima kullanıyorum 1 buçuk aydır rahat ettik onunla
MilaMerve Elizzz 6.5 ayligiz dogdugundan itibaren kullaniyorum hic bole bi sorun yasamadim.uzun sure durduruyorsaniz altinda bezi dolana kadar illaki sizdirir tabi surekli degisirse sikinti yasamazsin....
Dilber Elizzz 12 aydir kullaniyorum bende cok memnunum hc sizdrmadi kakayi bile ygunlugu asiri olmazsa tasirmiyor. Size denk gelmis olabilir