Oglum ayinda bugün uat dış patlamis ucu gorduk kızlar kasıyordu biraz rahatladi taki gece suan yaziylrum neyse ağlamıyor ama uyku bolunuyo hep uyucam dalcam uykusunda sesi oluyor dalcak arasi csbuk uyanir oldu 8de uyumuştu uykusunu aldi galiba ki gece uyanisi olur oldu paşanın 🤣🤣🤨🙄👀🙋♀️ bende hangi ara uyucam sut birikcek demi.kisa emiyor emince de uyanmadan yatirdim uyanir oldu bu sefer neyse gece nöbeti devam..iyi geceler anneler. 😴