alpin-annesi
Avukat değilim ama bebeğim 4 aylıkken bende almanyadan türkiyeye uçmuştum ve eşimden izin kağıdı istediler. Eşim imzalı kağıt yazıp vermişti eşime bebeğimizle birlikte düsseldorfdan şu şu günleri kayseriye uçmasına müsade ediyorum diye ve pasaportun fotokopisi gerekiyordu. Avukatlık veya noterlik bir şey değildi yani kendisi yazıp verebiliyor. Önemli olan pasaportun da fotokopisinii yanınızda götürmeniz, oradan imzaları karşılaştırıp bakıyorlar kendi mi imzaladı diye.