Hiç erken değil bence 40 günlük bebekler basıyor . Bastırmanın doğru olduğunu söylemeyen çalışmıyorum asla tatbiki de bastırılmamalı ama basan da basıyor. 6 ay benim bebeğim de hiç basmadı. Çok hareketliydi kupür kıpır ama kollarının altından tutunca dizlerinin üzerine yığılıyordu.