4 buçuk aylık bebeğimin kakasında 15 gündür kan ve mukus var kaka yaparken çok zorlanıyor ıkınıyor sürekli kan ve kaka tahlili yaptırdım enfeksiyon yok süt alerjisi için kandan bakıldı o da temiz çıktı kafayı yiycem neden böyle oluyo aranızda bu durumu yaşayan var mı