Prensiminannesi Kendilerinin düşünebilmesi gerekiyor aslında akrabaların biraz anlayışsız geldi bana açıkcası. Küçük bebeğin varken 10 gün bu kadar kalabalık kişinin kalması çok saçma. Ama yapabileceğin de bişey yok misafir neticede gelmeyin diyemezsiniz kendileri yapar kendileri yer. Yatak yorgan mevzusunu da gelirken getirebilme imkanınız var mı falan de ki durumu idrak edebilsinler bence.