Kadergls canım haklısın zaten diyorum ya hava güzel olsa yere filan bişekilde yatarlar sıkıntı olmaz da şimdi üşüdük filan derlerse bu sefer daha çok aramız açılır bende bu sefer derim o soğukta okadar kişi gelmeseydinz gibi bişey bu sefer olay çıkar 😥