gulerva ipekidil23 benim kızım tam 4 aylık olduğu gün başladım şimdi tam 6 aylık oldu o vicdan azabı evden çıkarken eve girerken oluyor ama işte iken olmuyor ve an geçtikçe artıyor sanki 😔 Allah yardımcımız olsun
YYSUSAM ipekidil23 ilk bebegim 5 bucuk aylikti başladım ilk günler cok zor geçiyor onu bırakıp gitmiş gibi hissettim biri oğlumu sorduğunda ağlıyordum sonra baktım ki annemle cok uyumlu ve mutlular yavaş yavaş vicdan azabim geçti o yüzden kimin bakacağı ve aralarındaki uyum cok önemli simdi kizim 2 aylik Nisan ayında işbaşı yapicam aralarında 3 yas var annem içinde zor olur kizim biraz büyüsün diye düşündüm birde saglik sektöründe çalışıyorum pandemiden dolayi tedirginim umarim o zamana kadar bitmiş olur bu illet
Lazymom Bn de başlamak istiyorum ama bebeği nereye bırakıcam anne sütü alıyor biberon tutmuyor. Beni göremeyince kıyamet koparıyor kafam çok karışık 🤦🏼♀️şuan 3 aylık acaba 6 aylık olunca mı başlasam. Nereye bırakacaksınız bebeğinizi başlarsanız
ipekidil23 YYSUSAM bnmde annem bakıcak herşey onlar için zaten (bu arada iyi ki varsınız bu dönemde çok büyük fedakarlıklar veriyosunuz )