sizdenbiri34 Merhaba kızlar azonce farkettim de aşı kartımıza ebe 6. Ay aşısını yapmak icin tam 5 gün erkenden çağırmış yani ayın dolmasına 5 gün önceden çağırmış bi sorun olur mu bilginiz var mı🤔🤔
NaimeYilmaz sizdenbiri34 Doktoruma göre aşılar tam gününde ya da 2-3 gün sonra yapılmalı. 2 yaş aşısı için 2 yaşına girince 2 hafta sonra gelmemizi önerdi mesela.
sizdenbiri34 NaimeYilmaz benim de çevremden duyduğum genelde ay dolmadan yapılmıyor ama ay dolduktan bi kaç gün sonra yapılabilir ama ebemiz tam 5 gün erkenden çağırmış bizi
KoalasMom NaimeYilmaz Ya aynı dertten bende muzdaribim yarın 28. Günümüz kontrolümüz var 1. Ay aşısı için erken mi olur 2 gün kalmış oluyor
NaimeYilmaz sizdenbiri34 Acaba gün hesabı mı yaptı? Önceki aşınızda mesela 5 gün önce olmuş olabilir mi? Öyle değilse gitmemeyi tercih ederdim.
sizdenbiri34 NaimeYilmaz önceki aşımız tam gününde oldu bu yeni taşındığımız yerde ki ebe bi garipti zaten 5 ayında kilo boy kafa çevresi icin gittim ay ay takip ediliyordu niye getirdin diye terslemişti belki de o an yanlış mi yazdı yine tam gününde gidiyim en iyisi 5 gün çok fazla geldi bana