KumsalNesra ben bunu denedim. Denediğim gün 2 aşı yapıyorlardı. Genelde önce yakmayanı enson acıtanı vuruyorlar. Hemşireyi ikna ettim dedim sen vur ben emziriyorum. Dedi hadi bakalım. İlkini vurdu bişe yok. Oh dedim bakın gördünüzmüüü ikinciyi bi vurdu. Meme falan hak getire. Bi etkisi olmadı yani. Aşıdan aşıya değişiyor.