Selam kızlar 🖐
Bebeğim 3 ay 11 günlük ve 1 haftadır sağ göğüsümü emerken degisik davraniyo 🙄 sol gogusumu gayet güzel emiyo ama sağ gogusumu emerken sürekli başını çekiyo gogusumu ağzından cikartiyo tekrar geri aliyo 3-4 kez sütü çekiyo geri birakiyo gazi vardır diye gazini çıkartmaya çalışıyorum gazi cikiyo ama tekrar aynısını yapmaya devam ediyo ve bu ne zaman sağ gogusumu emmeye başlasa oluyo 😐 sizce neden?