mervearya23 iyi gecelr arkdşlar bebegm 5 aylık ama 2 aylıkken kolunda olan aşı da şişme ve kızarklık oluşmuş bilgisi olan varmı bu aşı olunca 3 gğn banyo yapılmayan aşı ama aradan 3 ay geçti 1 haftadr kızarklk var ucunda da hafif sivilcemsi bişey
mom0989 mervearya23 doğru zamanda olmuş canım. Bize de doktorumuz 5. Aya doğru kızarır şişlik olur dedi. 5. Aya girdiği zaman şiiti kabuklandı düştü bi daha kabuklandı sonra geçti. Kese fln yapma oraya
limonlukarpuzzz mervearya23 1 yaşina kadar bunum olmasi gerekiyor aşinin tuttuğu anlamina geliyor bizimde 5 aylikken olmuştu ayni şekilde ellemeyin yaraya dokunmayin kendiliğinden iyileşecek hemşireniz söylememişmiydi ?
mervearya23 herkese çok tşkr edrm içim rahat etti bulundgm yerde çock doktru yok özel devlt var koronadan dolayı götrmek istemedim
mervearya23 limonlukarpuzzz söylememşti ama ben o an için düşmştm 3 ay sonra olunca bi an korktm ilk başlarda yoktu yeni 1 haftdr böyle net oldu şişmesi ve ucunda sivlce gibi ilthp olması
limonlukarpuzzz mervearya23 o iltihap akiyor birde yara oluyor ama can yakmiyor sanirsam kizim hiç huysuzlanmadi. İçiniz rahat olsun hatta sevinin aşi tutmuş :)
S_ozlem mervearya23 ayni durumu yasiyorum ne acaba diylrum bebegim 1 aylikken verem asisi oldu , tam o kolunda asinin alt kisminda olustu kizarik ve dokununca hafif sislik var son 1 haftadir boyle. Bebegim4 bucuk aylik.
mervearya23 S_ozlem evet canm verem di ilk başta olmadı bu 1 haftdr olunca düşündrdu beni baya 5 aylık 11 günlk bebegm
esra1106 mervearya23 bizimde öyle hatta bizimki baya şişti iltihap oldu ucu bugün götürdüm doktor normal dedi tekrarlayabilir hatta dedi dokunma iltihap kendi akıcakmış