Asfnannesi geçen hafta oldu kızım hiç bir sıkıntı yaşamadık. Ateşi de akşam 37,5 oldu. Calpol verdim daha yükselmesin diye yükselmedi de. Ilık duş aldırdım ince giydirdim üstünü. Aşılar her bebekte aynı etkiyi yaratmıyor. Ertesi gün hiç bir şeyi yoktu kızımın. Sadece bir kaç gün dönmeye korktu bence bacakları acıdığı için.