Kızlar oğlum 14 aylık,geceleri deliksiz uyuyan bebek gitti,Sürekli dönen,ağlayarak uyanan mıZmız bir bebek geldi,dişten mi desem damaklarda bişi farketmedim,gün içinde her zaman olduğu gibi enerjik ve huysuz hani bir fark da göremiyorum.gündüz uykusunda böyle yapmıyor gece bunu yapıyor sebebi nedir valla yenidoğan gibi saat başı uyanıyoruz,yıprandım😞🤦🏻♀️