Ygtek ben kullandım bebeğimde alerji vardı doktor vermişti 5 aylıktan 6 buçuk aylık olana kadar kullandım ve gece rahat uyuduğum tek dönemdi. En fazla 2 kere uyanıyordu gece. İlk günler gündüz de uyku yaptı ama 1-2 güne vücudu alıştı. İştahı çok iyi açıldı çok güzel kilo almıştı o ay. Şuan vermiyorum ama zararlı bir ilaç değil doktor önerisiyle kullanılabilir