Elhamdulillah- Happy Kids Forum
Forumda Ara
Emzirme
Sevgili anneler yardımınıza ihtiyacım var sütten kesme
221elif4 saat önce
Siblss yoğurt verdim ve şuan salıyorum memem istedi vermedim inşallah uyuyur yoksa istese dayanamayıp veririm 🤦♀️
221elif4 saat önce
Mickeymouse44 bende var şuan sabır taşı kulanmak istemedim çok acı tadı ama mecbur kalsam kulanıcam
yumurtaliktakilimon4 saat önce
21elif doktoruma sordum ben beklediuse sutu sag yeni sutu icir demisti sen ne zamandan beri sut vermiyorsun bebegine
21elif bunu beğendi.
221elif4 saat önce
yumurtaliktakilimon bugün saat 15 te verdim en son
yumurtaliktakilimon4 saat önce
21elif bence verebilirsin ya skinti olmaz bir akrabam bana sey dedi sutten kestjgjn 3 gun gece bebek uykudayken farkettirmeden emzir 1 kez.goguslerinde hem bosalmis olur rahatlarsin ben 24 saat sonra denedim kizim uyanikti oluyordum agridan emmedi saolsu🙄
21elif bunu beğendi.
21elif bunu yanıtladı.
BBikuzuannesi4 saat önce
Ve de aşırı bağımlısı ve istahsizligindan dolayı 18 aylıkken kestim kademeli kesmeyi çok isterdim ama uzanamiyodum bile koltuğa hemn memeyi açardı oyun oynarken bile iki çekip yeni ne oyunana devam ederdi bant yapstridi yara abndi ama öyle bitane değil bı memeye 5 diğer memeye 5 on tane tooalmda ucuu hiç gozukmicek şekilde hep açtı emmek istedi annecim sen buyudugun için memeler kaybolmuş süt bitmiş biraz da canım acıyor uf oldu galiba diye hep konuştum maksimum 2 hafta sürdü zorluğu ilk gecem kesintisiz uyudu gece sabah 5 gibi kalktı su verdim yine uyud ertesi gün krize giridk resmn ben uf olduğunu hep bay bay memeler szie artk ihtiyacımız yok opelim sizi kendinize iyi bakın diye konsturdum Bia y boyunca gece bikez kalkar su içer yatardı şimdi 20 ayligiz su bile içmeye kalkmaz geçenlerde göğsünü açtı öptü bay bay yapıyor mememe hala zor ama imkansız değil😊
21elif bunu beğendi.
21elif bunu yanıtladı.
221elif4 saat önce
yumurtaliktakilimon bende öyle düşündüm ilk Bi kaç gün gece uyurken veryim en azından rahatlarım da biraz
221elif3 saat önce
Bikuzuannesi aynen benim de öyle çok bağımlı inşallah geçer bizim de 🙏
BBikuzuannesi3 saat önce
21elif geçer canım geçer ben dışarı bile çıkamıyorum mememi açıyordu olur madik yerde ama senin çok kararlı olman lazım bu konuda korkumadan ikimizde yipratmadan atlatmanın onemli tabi ilk zamanlr biraz vicdan yapıyor insan ama onun iyiliği için dedim hep ben çünkü hocbisey yemiyordu kilo alımı durmuştu çok şükür istahimzida yerine geldi
21elif bunu beğendi.
221elif3 saat önce
Bikuzuannesi valla şuan o uyudu ben vicdan yaptım uyuyamıyorum 🤦♀️
Sen bunu beğendin.
Sen bunu yanıtladın.
EElikkk3 saat önce
Oğlum 18 aylık bende 15 gündür azaltarak birakma yöntemine başladım benim işim biraz zor memede uyuyor çünkü doğduğu günden bu yana günde 20 30 kez meme emen bir bebekti biraz memeyi azaltmak adına zamana yaydım birde yemekte yemiyordu açıkçası önce günde 5 6 kereden 3 e düşürdük geldiginde daha dolmamis dolsun verecegim uyuyunca verecegim diyorum daha pismemiş diyorum oyalıyorum memeyi bir düzene koydum şuan bu bile beni baya rahatlattı sabah uyaninca veriyorum öglen uykusunda ve gece yatarken yani gündüz 3 kere gecede 2 kere uyanıyor ozaman veriyorum kademeli kestiğim için memeler ilk günler çok az şişti artık şişmiyor 24 aylik gibi kesmeyi düşünüyorum önümüzdeki zamanda durumuna göre önce gündüz emzirmesini tamamen bitirecegim sonrada geceyi tamamen kesecegim bakalim allah büyük ama gercekten dediklerimi anladigina eminim o kadar meme kolik bir cocuk bunu kabul etti ya ben şok yani azaltarak konusarak baslayin derim