Bir hafta önce birden 37,5 ile başlayan ateşimiz 38,5 leri gördü calpol verdigimde 37lere düşüyor etkisi geçtiğinde tekrar 38,5 Lara çıkıyordu. Doktora gittiğimizde boğazında kızarıklık olduğunu bu aralar 6. Hastalık salgını olduğunu ve döküntüler çıktıktan sonra ateşin gececegini soyledi. 4. Günün sonunda ateşimiz düştü. İnşallah onemli birseyiniz yoktur.Gecmis olsun