İlk işemesinde ağlar çok dediler ama ağlamadı bile uyuşukluğu zaten 6saatre yakın sürmüştü calpol verdik merhemlerimizi sürmeye başladık zaten antibiyotik krem ve uyuşturucu krem veriyorlar bunlar gün içinde onu çok rahatlatıyor ikinci gün acısı neredeyse yarıya iniyor üçüncü gün tamamen ağrısı geçmiş oluyor zaten bilincinde olmayacaklar ve tamamen unutacaklar tek pişmanlığım doğduğunda yaptırsaymışım oldu