tugbaninpenceresi Arkadaşlar bebeğiniz için kullanıp memnun kaldığınız pekmez var mı çeşit olarak yani üzüm dut vs, Demir oranı en yüksek hangisinin acaba biliyormusunuz, bir de nerden alıyorsunuz güvenilir iyi yapan bir yer var mı?
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi tugbaninpenceresi Buradaki aktardan alıyorum. Kendi doğal yapım pekmez. Üzüm özü ile başladık. Aylarına göre gittim. Sonra dut oekmezi, karadut pekmezi,harnup pekmezine devam ettim. Şuan harnup pekmezi yediriyorum. 1 aydır. 🤗
Hlal tugbaninpenceresi ben doğal üzüm,armut,elma pekmezi veriyorum çok şükür kan degerleri de guzel,sabahları sulandiriyorum kahvaltıda iciriyorum
Bnbalkan Bende dut, üzüm var köyden geldi veriyorum omlardan bir de karadut özü aldım onu da veriyorum
aselafra pekmezler hangi aylara gore veriyorsunuz acaba yada kaçıncı ayindan sonra verilmeli sirasi nasil olmali hanimlar
tugbaninpenceresi @AyPerisiVeGokPrensininAnnesi teşekkürler 🙏 ne kadar yediriyorsunuz, ayrıca Demir ilacı da kullanıyor musunuz
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi tugbaninpenceresi Hayıe kullanmıyorum ihtiyacımız olmadı. 2 çay kaşığı ladar yediriyorum. Birazda sulandırıp limon su ile kahvtıda içiriyorum
tugbaninpenceresi @Bnbalkan ben de sadece karadut özü veriyorum, ama başka bir pekmez de vermek istiyorum, Demir değerine en iyi hangisi gelir bilemedim
tugbaninpenceresi @Hlal bebeğiniz ne kadarlık? Ayrıca Demir ilacı da kullanıyor musunuz? Ben de artık pekmez kullanıcam, şuan sadece karadut özü veriyorum inşallah o da Demir değerlerine iyi gelir
Miyav Pekmezler ısıl işlem gördüğü için çok yararlı bir besin değil diye okumuştum. Ben soğuk sıkım keçiboynuzu özü veriyorum. Bulabilirseniz özlerden kullanın bebeğiniz için☺️
Miyav 9 aylık bebeğim 7. Aydan beri kahvaltıda bir çay kaşığı yediriyorum. Üzerine de bir kaç damla limon damlatıyorum.❤️