kadirefemmom kuzum benimki de öyleydi geçicek sıkıntı yapma sakin kalmaya çalış biz hastanelere gittik artk hasta mı biyeri mi cıktı kırıldı diye ultrason çekildi karnına kafasına idrar tahlili bakıldı kültüründe üreme oldu antibiyotık kullandık geçti çok şükür. Gaz olabilir belki yeteri kadar çıkaramıyordur benim çocuk piknik tüpü gibi doğdu inanılmaz gazlıydı artık akşamları arabada gezdiriyoduk orda uyuyodu ama geçiyo sabret 🥰 ama yinede doktora gitmekte fayda var belki benimki gibi idrar yolu enfeksiyonu vardır ondan çok ağlarmış he birde doymuyorda olabilir ben mama desteği yapıyorum